Onderwerpen ...

De gemeenten Skarsterlân, Gaasterlân-Sleat, Lemsterlân en het dorp Terherne liggen in één van de mooiste landschappen van Nederland en het gebied herbergt ongeveer 50.000 inwoners. Per gemeente spelen er natuurlijk al de nodige zaken maar wij zijn benieuwd wat nu in de nieuwe gemeente werkelijk de hoofdpunten zijn waar u van wil dat GL die aan de stok hijst.

Om ons zo goed mogelijk voor te bereiden op een stevige rol in de nog te vormen gemeenteraad willen we graag van de inwoners weten hoe zij denken over zaken als werk, duurzaamheid, wonen en natuur. De afdeling i.o wil in een vroeg stadium daar al standpunten over vormen en de inwoners daar mee helpen. Dat zullen we doen op een typisch GroenLnks manier, humorvol, uitdagend maar bovenal creatief en lekker links.

U kunt uw ideeën en gedachten mailen of op een formulier hieronder invullen. We hopen tenminste al een aantal zaken ter sprake te brengen op de oprichtingsvergadering. Het meest originele idee willen we dan ook belonen bij die vergadering. Stuur dus gerust in, er valt meer te winnen dan alleen een politiek statement!